Iecavas
novads
Seko: twitter facebook rss instagram

Projekta guvumi atvieglo sociālo darbu

30.10.2013 0
Līdz ar pēdējām siltajām oktobra dienām noslēdzas projekts, kurā gandrīz divu gadu garumā sadarbojās pašvaldību sociālo dienestu darbinieki.
Iecavas, Rundāles (LV) un Pakrojas (LT) sociālie darbinieki kopā mācījās semināros, stiprināja komandu un ciemojās cits pie cita. Par daudzveidīgajām apmācībām, iegūto pieredzi un izveidojušos sadarbību jau plaši rakstīts iepriekš.
 
 
 
Projekta laikā gūtie nemateriālie guvumi tiek pielietoti praksē un ikdienas darbā.
 
Papildus šiem - it kā tieši neredzamajiem ieguvumiem projekta ietvaros iegūtas arī materiālās vērtības, kuras nodrošinās jaunu sociālo pakalpojumu izveidi un esošo pakalpojumu kvalitātes uzlabošanu.
 
Jaunu veidolu ir ieguvis Iecavas novada Sociālā dienesta psihologa kabinets (attēlā pa labi) - jaunās mēbeles un dzīvespriecīgo atmosfēru varēs izbaudīt ikviens apmeklētājs. Kabinetam ir iegādāts jauns metodiskais aprīkojums - smilšu kaste un figūriņas smilšu terapijai, attīstošās galda spēles, vizuālās izteiksmes līdzekļi (krāsas, plastilīni, zīmuļi u. c.) nodarbībām ar bērniem, kā arī video un audio aprīkojums nodarbībām.
 
 
Ir izremontēts un pilnībā aprīkots krīzes dzīvoklis (attēlā pa labi), kas krīzē nonākušajiem uz laiku sniegs drošu patvērumu un kvalitatīvu dzīves vidi.

Projekta ietvaros ir izdots buklets par sociālajiem pakalpojumiem, kas pieejami novadā deklarētām personām. Bukletu ikviens interesents var saņemt Sociālajā dienestā.

 

Projekts «Psihosociālā darba uzlabošana, veidojot sadarbību starp sociālajiem dienestiem» īstenots Latvijas - Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas 2007-2013 ietvaros. Projekts īstenots laika posmā no 1.02.2012. līdz 31.10.2013. par kopējo summu EUR 28 568,18 (programmas finansējums 85%, pašvaldības - 10%, valsts - 5%).
Ineta Bramane
projektu vadītāja
Lapas informācija atjaunota:    12.12.2014
TWITTER
Iecavas novads
19 sep
Trešdien, 18. septembrī, Ziemeļu bibliotēkā ar domes priekšsēdētāju Aivaru Mačeku, pašvaldības administrācijas izpi… https://t.co/lgr5OEsHTq