Iecavas
novads
Seko: twitter facebook instagram

Atzinīgi vērtē Iecavas vienotā klientu apkalpošanas centra darbību

03.12.2019 0

2019. gadā sniegto pakalpojumu skaita ziņā Zemgalē esošo Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) līderpozīcijās ir 2019. gadā izveidotais Iecavas novada VPVKAC, vēstīts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) izstrādātajā VPVKAC tīkla darbības izvērtējumā laika posmam no 2015. gada oktobra līdz 2019. gada septembrim.

Iestāžu un pakalpojumu iedalījumā kopumā un laika gaitā noteiktās pakalpojumu grupās VARAM uzteic šādus VPVKAC, balstoties uz vienas pieturas aģentūras principa ievērošanu un/vai virzību uz e-pakalpojumu izmantošanu:

  • Laba pieredze daudzveidīgu pakalpojumu sniegšanā: Iecavas, Vecumnieku un Jelgavas VPVKAC;
  • Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) pakalpojumi – daudz un daudzveidīgās dzīves situācijās: Auces, Iecavas, Rundāles VPVKAC;
  • Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pakalpojumi – virzība uz e-pakalpojumiem: Jelgavas, Tērvetes, Vecumnieku VPVKAC;
  • 2019. gada pakalpojumu indeksā - Auces un Iecavas VPVKAC.

 

Zemgalē sekmīgākie VPVKAC ir Auces, Iecavas un Jelgavas novada VPVKAC, ņemot vērā kopējo pakalpojumu skaitu, sniegto pakalpojumu daudzveidību, pakalpojumu skaita izmaiņu noturību laika gaitā un virzību uz e-pakalpojumiem, sniedzot atbalstu klientiem.

Zemgalē esošajos VPVKAC kopumā sniegti 15 591 pakalpojumi, bet 2019. gada 9 mēnešos – 4 966 pakalpojumi. Kopumā tas ir 6% no visā tīklā sniegtajiem pakalpojumiem.

Iecavas novadā VPVKAC apmeklētājiem durvis vēra šī gada 18. janvārī.

Diāna Goldmane
sabiedrisko attiecību speciāliste
Lapas informācija atjaunota:    03.12.2019
TWITTER
Iecavas novads
13 dec
Izsole notiks 2020.gada 16.janvārī plkst.10.00 Iecavas novada domes lielajā zālē 5. stāvā. Izsoles sākumcena 17600,… https://t.co/G3ZBSoz14Y